.. The Day After Tomorrow ..

Still there today for tomorrow?

... Hadapi Dengan Senyuman ...


Alhamdulillah, majlis konvo aku petang tadi, semuanya berjalan seperti biasa... Best dapat capture gambar ngan kawan2, seniour2... tapi agak tak puas la sebab tak sempat nak bergambar banyak2...heheh...well, i'm very satisfied today... But, dalam kegembiraan aku tersilt jugak secebis rasa sedih... Sedih sangat sebab tinggalkan UDM.. Banyak kenangan yang aku lalui selama 3 tahun kat sane & macam2 perangai orang aku jumpe...huhu.. Buat kawan2 yang still sambung studi kat sane GOOD LUCK!! & tak lupa buat junior2 aku and adik2 aku yang lain... Chayyok3x!! Belajar leklok tau? Sayang korang semua...

So, esok aku akan mula busy untuk proses pendaftaran aku hari khamis ni... Lepas subuh aku bertolak & terus daftar... Aku kena wat medical checkup (terpaksa ke private clinic cuz hospital bese makan masa lame untuk dpt result urine test..it takes for about 2 weeks) etc... And maybe lepas ni, aku tak akan update lagi news kat blog aku buat sementara waktu k? So, tuk kawan2 aku sama ada yang dah konvo @ belum... congrates ha? Moga hari2 yang mendatang akan dihadapi dengan senyuman ... Senyum Sokmo & Selamat Berkonvo!!!

0 comments:

Post a Comment