.. The Day After Tomorrow ..

Still there today for tomorrow?

... Penantian Yang Pasti ...


Syukur Alhmadulillah... 11:58 pagi tadi, terhenti debaran yang selama ni membuatkan aku tetunggu-tunggu akan jawapan yang akan memberi kepadaku peluang untuk terus hidup. Aku berjaya ditawarkan ke USIM, Nilai dalam program IJAZAH SARJANA MUDA PENGAJIAN QURAN DENGAN MULTIMEDIA DENGAN KEPUJIAN. Kalau tak silap aku, 4 tahun jugak makan masa tapi pape hal pun, aku tak kisah dah..berapa tahun ke kat mane ke... ape2 je la.. janji impian aku dah tercapai akhirnya. Yang dapat sama ngn aku lagi Faisal & Sara cuma Sara tak sama kos ngn aku. Congrates guys!!! Ngah ayah aku je lambat aku inform sebab masa tu, semua duk kalut nak pegi semayang jumaat. Mak, kakak, angah ngan adik mula2 lagi aku dah inform... alhamdulillah... For all I-Tech's Students... 'till we meet again in USIM!! Kita wat gathering lagi sekali kat sana tau? Tunggu kedatangan aku... hehhehe....Terima Kasih Tuhan kerna kabulkan doa-doaku... Amiiinnn


0 comments:

Post a Comment