.. The Day After Tomorrow ..

Still there today for tomorrow?

... Sesak Nafasku ...


Hari ni aku amik jubah kat kampus. Fuuhhh!!! Ramai giler seyy!!! Pening + Sesak Nafas.. !! Aku ingat kalo aku datang awal tak laa ramai orang.. rupa-rupanya, 1st day laa ramai orang. Nasib baik ada lagi size aku... huhu... Hari aku sempat jugak laa jumpa ngan adah, c.su, maton, aziz... hhmm... sape lagi ek? Ramai gak... Sampai aku pun tak ingat nak bagitau ngan budak-budak lain yang aku nak datang. Ngan junior2 kesayangan aku... aku sempat alhamdullillah... cuma hani, tika ngn saadah je tak jumpa. Tapi takpe, khamis ni aku datang lagi. Aku nak jumpa diorang. Tapi kan, tadi sebenarnya, ada orang tak puas hati lagi dapat jumpa aku... Kalo bleh, tak nak bagi aku balik... aku nak balik pun tadi, "die" cam ala2 moyok aje... huhu... bimbang tol aku tengok "die"... ...... .... ?????? .... ;-p

0 comments:

Post a Comment