.. The Day After Tomorrow ..

Still there today for tomorrow?

... Pelangi Petang ....


Khamis, 20 Ogos 09... aku ke perpustakaan UDM untuk pencarian bahan rujukan TITAS dan Hubungan Etnik... Alhamdulillah, walaupun tak banyak namun aku berpuas hati daripada aku balik dengan tangan kosong.. kan? Time nak balik Dungun, ayah aku ambil kan kat depan pondok bas depan UDM.. Ayah baru balik dari kursus di Besut... so, alang-alang balik ngan die terus la... So, on the way... hujan renyai2 + panas... aku pun da dapat mengagak yang pelangi petang bakal muncul dan menjanjikan suatu yg menarik pada aku... Alhamdulillah, aggapan aku betul... pelangi keluar dengan perlahan-lahan... dalam kereta, aku sempat capture beberapa foto pelangi yg menarik perhatian aku...






Aku rasa... ni lah capture yang the best aku ambil.. huhu.. bangga diri seyh!! sbb pelangi tu berlatar belakangkan pintu gerbang Taman Rekreasi Marang...











Pelangi ni baru nak menunjukkan "belangnya"... huhu... masih kabur lagi kan???












semakin menampakkan dirinya ... subhanallah!!









Namun, apakah ada maksud yang tersirat dan tersurat di sebalik penciptaan ALLAH S.W.T Yang Maha Esa lagi Maha Agung ini? Kita sering terpegun, terpana dan kagum akan kekuasaan ALLAH S.W.T .. tapi, terlintaskah di hati malah di fikiran kita ini untuk mendalami dan mengetahui rahsia ini ??

Renung-renungkan dan selamat beramal ... ;-)







0 comments:

Post a Comment